CITROEN SLOVENIJA

DIGITALNO KOMUNICIRANJE

Hrana je stvar čutov, vonj, okus, izgled. Hrana je izkušnja. Ne samo pri posebnih priložnostih, temveč pri dnevnih obrokih, ko jemo skupaj, kot družina, v dvoje ali pa si sami ustvarimo kulinarično umetnino in jo z užitkom zaužijemo.

IZZIV IN CILJ

Ste romantik, kaskader, umetnik, podjetnik, shopping frik ali vikend iskalec adrenalinskih izzivov. Blagovna znamka Citroen s svojimi vozili in njihovo zmožnostjo personalizacije ponuja ogromno možnosti. Glavni izziv je kako to uskladiti glede na raznolikost kupcev, tistih obstoječih in tistih, ki bodo to še postali. Prej kot kaj drugega, so kupci iskalci izkušnje. Tiste z vozilom in lastnostmi blagovne znamke. Ne želijo si stvari, ki ne sovpadajo z njihovim življenjem.

Analitika kupcev in njihovega nakupnega vedenja pri tem igra ključno vlogo, saj nam pomaga definirati pristope do posamičnih skupin, takrat ko je to smiselno  in na načine ki so najbolj primerni.

Pri upravljanju MA komunikacije s kupci ne pozabljamo tudi na poprodajne aktivnosti in grajenje kvalitetnih odnosov z njimi, da bodo v Citroenovih vozilih našli spremljevalca za svoje življenje.

EXPERIENCE

Vsebinsko prilagojena kombinacija prodajnih in poprodajnih aktivnosti, ki je usmerjena v iskanje pravega vozila za pravo osebo. Ob pravem času.

CILJNA ČRTA

Urejen procesno voden in vsebinsko poganjan sistem komuniciranja, ki skrbi za primerno in predvsem učinkovito ogretost in zagretost voznikov za vozila Citroen.

Izrazite se z nami!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja