Marketinška avtomatizacija nam prihrani veliko časa, saj avtomatizira ponavljajoče naloge, ki so bile sicer izvedene ročno. To je poenostavilo vsakodnevna opravila in optimiziralo stroške kampanj. Precej očitno, vemo, a ko se vprašamo kako se avtomatizacija izvede, stvar postane zabavnejša. Kakšna orodja potrebujemo, katera imajo ustrezne funkcije, kaj nam nudijo? Na voljo jih je namreč malo morje, izbrati pravega pa zahteva tehten premislek. Obstajajo različna orodja in platforme za avtomatizacijo trženja z zahtevnejšimi funkcijami, ali tista s splošnejšimi, plačljiva ali brezplačna itd.. Hkrati pa je potrebno izpostaviti, da se seznam orodij in platform še naprej razvija, vsako leto pa postaja tezaver še večji. Da bo začetek spoznavanja orodji, platform marketinške avtomatizacije lažji, smo jih mi izluščili 5. Top orodja, ki poenostavljajo naloge marketingarjev so naslednja:

1. HUBSPOT

Podjetje HubSpot, ki je ustvarilo platformo marketinške avtomatizacije HubSpot, so eni izmed pionirjev marketinške avtomatizacije. Platforma Hubspot združuje blogging, družbene medije, e-marketing, planirano objavljanje, upravljanje vsebin, CRM, optimizacijo in analitiko. Ponašajo se s tem, da se osredotočajo na vhodno analitiko, ki omogoča, da se izkoristijo potenciali integrirane izkušnje marketinških kanalov za izjemne poslovne rezultate. Orodje deluje precej ‘intuitivno’, hkrati pa je enostavno za uporabo.

2. IBM WATSON CAMPAIGN AUTOMATION

Gre za prefinjeno in razširljivo platformo za marketinško avtomatizacijo, ki omogoča zelo izdelan medkanalni marketing. Izjemne dosežke beleži pri analitiki celotnega procesa prodajnega lijaka, z določitvami skupin, možnosti interakcije ipd. Platforma daje možnost poglobljenega razumevanja vedenja strank in našo reakcijo v realnem času, preko različnih virov za obveščanje. Z dodelano analitiko se lahko ustvari enotne identitete strank, razume preference kanalov, lansira najustreznejšo vsebino in zagotovi hiperpersonificirano uporabniško izkušnjo za stranke. Platformo je mogoče dobiti v različnih cenovnih paketih, ki se med seboj razlikujejo po kompleksnosti funkcij.

3. SALESMANAGO

Super platforma za marketinško avtomatizacijo, ki se uporablja za enostavno implementacijo rešitev, ki redefinirajo način uporabe tradicionalnih trženjskih orodij. Sproten razvoj platforme presega pričakovanja glede možnosti analitike, CRM sistema in avtomatizacije. Ponujajo se dinamične možnosti integracije socialnih omrežij, spletnega oglaševanja, mobilnega trženja, lansiranja vsebine itd. Platforma je preprosta za uporabo in intuitivna, vključene ima tudi preproste napotke za najučinkovitejšo delovanje.

4. PARDOT

Orodje Pardot je enostavno za uporabo, funkcije programske opreme pa vključujejo CRM integracijo, e-mail marketing, analitiko, konverzije leadov in poročanje o donosnosti naložbe (ang. Return on investment – ROI). S funkcijami orodje povezuje tveganje, prihodke, odhodke, življenjske vrednosti kupca in na podlagi tega optimizira kampanje. Predvsem pa s temi lastnostmi v veliki meri olajša sodelovanje tržnih in prodajnih ekip pri določanju in ustvarjanju prodajnih potencialov, skrajšanju prodajnih ciklov in opredeljevanju smiselnosti kampanj.

5. ACTIVECAMPAIGN

Orodje vključuje izjemno dodelan CRM sistem, avtomatizacijo in analitiko, ki so bolj zmogljivi in prilagodljivi za velika podjetja. Ob uporabi vam nudijo obsežne prilagoditvene funkcije ter neomejeno integracijo z več kot 150 poslovnimi in marketinškimi aplikacijami. V kolikor se odločite za to orodje, vam dodelijo osebnega svetovalca, ki je seznanjen s potrebami vašega podjetja in vam nudi povsem prilagojeno podporo.

Avtomatizirajmo vaš marketing