V marketingu se danes soočamo z novo skupino problemov – ogromno podatkov, ki jih je potrebno razumeti, to govori o velikih pričakovanjih strank, kar se širše veže na splošno pomanjkanje zaupanja v blagovne znamke. Kaj storiti, da je marketing še lahko učinkovit? V teh primerih znanost in tehnologija odgovarjata marketingu z razvojem različnih marketinških platform, ki temeljijo na umetni inteligenci (UI).

 

Programska oprema za strojno učenje in umetna inteligenca sta od začetkov naredile že velik korak, hkrati pa se še naprej vedno hitreje razvijata in postajata del vsakdana. Uporabnost te tehnologije se zaveda veliko panog; rezultati so hitro vidni in podrobnejši, poslovanje nekega podjetja pa se na podlagi tega učinkoviteje razvija. Na ta način pota posla spremeni tudi marketinška platforma IBM Watson Marketing, ki je zasnovana tako, da pomaga ekipam delati hitreje in strankam podjetji prinaša boljše rezultate. Na kaj UI pravzaprav vpliva?

 

  1. Ali povečuje prodajo?

 

Da, UI ponuja napredne rešitve za povečevanje prodaje. Zdaj se lahko obdelujejo povsem vsi vhodni podatki, s čimer se natančno odgovori na sicer težavna strateška vprašanja. Z UI se v marketingu ne izgublja več časa z vprašanji o tem, kdaj in kakšen stik je najprimernejši, na podlagi enormne količine obdelanih podatkov se obiskovalca intenzivno spremlja skozi cel nakupen proces in se mu v realnem času ponudi zahtevane ‘drobtinice’, da nadaljuje do nakupa.

 

  1. Lahko primerjamo konkurenčne kampanje?

 

Tako je. Z AI marketinškimi platformami lahko pridobimo nekatere vpoglede iz kampanj konkurentov, ki bi bili sicer za nas nevidni. Z uporabo Watsonove platforme, se prebavi ogromne številke podatkov iz različnih socialnih platform in javno dostopnih virov, na podlagi tega pa določi, kateri medijski kanali, demografski podatki in sporočila so delovala kot najuspešnejša. To nam omogoča, da ustrezno prilagodimo svoje kampanje. Si predstavljate koliko vašega denarja se s tem prihrani?

 

  1. Lahko še bolje razumete vašo stranko?

 

Lahko, saj to obilje podatkov pomaga tudi pri izrisovanju natančnih profilov potrošnikov. Rešitve AI zagotavljajo prodajalcem boljše poznavanje potrošnikov in potencialnih strank, kar jim omogoča pravočasno vzpostavitev kontakta s pravo vsebino. UI rešitve zagotavljajo, da se vaše stranke malodane razvaja z ustreznimi pristopi, s tem pa se seveda celostno izboljšajo predvsem vaše poslovne metrike.

 

  1. Je mogoče personificirati kampanje?

Da, pa tudi zaželeno. Povpraševanje po prilagojenih vsebinah in storitvah se je povečalo. Blagovne znamke, ki ne izpolnjujejo teh pričakovanj, ne bodo trajale dolgo.  Kot vemo, se nezadovoljni kupec ne vrne. UI pomaga zgraditi močnejše odnose in interakcije s strankami na poceni, učinkovit in dosleden način. S pomočjo AI se redno sledi vedenju uporabnikov in le tega napoveduje. Na podlagi tega se vsebine, specifične ključne besede, ali uporabniške izkušnje prilagajajo na posameznika in vsakomur zagotovijo občutek edinstvene izkušnje znamke.

Kadarkoli so se podjetja odločila za vpeljavo UI, se je vedno izkazalo za najbolj gotovo prav to, da marketinške platforme temelječe na UI, zelo pozitivno vplivajo na mnoge vidike poslovanja, saj jih obenem pospešijo in poenostavijo. Za podjetje, ki želi biti v koraku s časom, mora naložba v UI marketinško platformo predstavljati prednostno naložbo, le tako se bo lahko obdržalo na močno konkurenčnem trgu.

 

Kontaktirajte nas