UPRAVLJANJE SKUPNOSTI    SPLETNO OGLAŠEVANJE    SPLETNA STRAN

IZZIV IN CILJ

Hrana je stvar čutov, vonj, okus, izgled. Hrana je izkušnja. Ne samo pri posebnih priložnostih, temveč pri dnevnih obrokih, ko jemo skupaj, kot družina, v dvoje ali pa si sami ustvarimo kulinarično umetnino in jo z užitkom zaužijemo.

Hrana je kreativna stvar, kjer lahko preizkušamo nove sestavine in ustvarjamo nove okuse. To izkušnjo prenašamo v digitalno okolje, kjer sledilcem ponujamo nove ideje in nove možnosti za ustvarjanje. S kombinacijo spletnih vsebin, komunikacije s kuhinjskimi entuziasti prek socialnih omrežij želimo izkušnjo hrane in Naročnikove izdelke približati kupcem.

Jejte dobro!

UPRAVLJANJE SKUPNOSTI    SPLETNO OGLAŠEVANJE    SPLETNA STRAN

IZZIC IN CILJ

Hrana je stvar čutov, vonj, okus, izgled. Hrana je izkušnja. Ne samo pri posebnih priložnostih, temveč pri dnevnih obrokih, ko jemo skupaj, kot družina, v dvoje ali pa si sami ustvarimo kulinarično umetnino in jo z užitkom zaužijemo.

Hrana je kreativna stvar, kjer lahko preizkušamo nove sestavine in ustvarjamo nove okuse. To izkušnjo prenašamo v digitalno okolje, kjer sledilcem ponujamo nove ideje in nove možnosti za ustvarjanje. S kombinacijo spletnih vsebin, komunikacije s kuhinjskimi entuziasti prek socialnih omrežij želimo izkušnjo hrane in Naročnikove izdelke približati kupcem.

Jejte dobro!

EXPERIENCE

Kakšno hrano imamo radi? Takšno, ki kar kliče po tem, da jo poizkusimo. To je tudi izkušnja, ki jo želimo zagotoviti ciljnim publikam s predstavitvijo možnosti za uporabo Megglejevih izdelkov. Sočno, atraktivno in včasih malce čez rob (posode namreč). Pa naj gre za ribe, torte, kremne omake, rogljičke ali mojstrovine z žara. Povsod vključimo način kako lahko uporabimo Megglejeve izdelke na nov način.

CILJNA ČRTA

Je ni. Vedno bomo jedli in se prepuščali dobrim okusom. Megglejeva digitalna komunikacija odpira nova področja in nove pristope do naših vsakdanjih (in malo manj vsakdanjih) receptov. Konstantno spremljanje kulinaričnega sveta in idej uporabnikov pa je vodilo za nadaljnje komuniciranje s kupci.
Sledite nas!

IME PREJŠNJEGA PROJEKTA

OGLED VSEH PROJEKTOV ZA IME NAROČNIKA

IME NASLEDNJEGA PROJEKTA