PROSPECTING

IZZIV IN CILJ

  1. Kako se razširiti na nove segmente trga? Kako nagovarjati potencialne stranke? Kako jih kontaktirati? Predvsem pa kako jih prepričati v vaš potencial? Odkrivanje novih segmentov trga močno prispeva k vašim prodajnim rezultatom. Mi to znamo.Z vzpostavitvijo komunikacije s potencialnimi strankami ne odlašamo. Predvsem pa jo gradimo preko mnogih kanalov. S premišljenim sistemom komuniciranja vzpostavimo stik in detektiramo prave leade. Analitičen pristop k leadom pomaga prodajni ekipi pri ustvarjanju strateških pristopov, ki prodajne procese postavijo nivo višje.

PROSPECTING

PROBLEM IN KAJ SMO HOTELI DOSEČI

Kako se razširiti na nove segmente trga? Kako nagovarjati potencialne stranke? Kako jih kontaktirati? Predvsem pa kako jih prepričati v vaš potencial? Odkrivanje novih segmentov trga močno prispeva k vašim prodajnim rezultatom. Mi to znamo.

Z vzpostavitvijo komunikacije s potencialnimi strankami ne odlašamo. Predvsem pa jo gradimo preko mnogih kanalov. S premišljenim sistemom komuniciranja vzpostavimo stik in detektiramo prave leade. Analitičen pristop k leadom pomaga prodajni ekipi pri ustvarjanju strateških pristopov, ki prodajne procese postavijo nivo višje.

EXPERIENCE

Z različni pristopi in komunikacijo preko različnih kanalov smo rešitve podjetja PANNA, prodajno servisnega podjetja tiskalnikov, predstavili z uspehom in pritegnili nove potencialne kupce. Preko direktne pošte, klicnega kontakta ali pošiljanja dodatnih informacij so razumeli in apropriirali kredibilnost podjetja. Zaključni prodajni procesi so postali lažje obvladljivi, predvsem pa učinkovitejši.

CILJNA ČRTA

Analitično zasnovan pristop in komunikacija s potencialnimi kupci, s čimer smo poskrbeli za odpiranje trga in kvalitetne leade. Začnite odnose graditi z nami!

IME PREJŠNJEGA PROJEKTA

OGLED VSEH PROJEKTOV ZA IME NAROČNIKA

IME NASLEDNJEGA PROJEKTA