Kaj razumemo kot zgodbo? Zgodba je strategija, je identiteta vašega branda, je način komuniciranja in so kanali prek, katerih dostopate do svojega trga in kupcev. Zgodba je vsebina, ki poganja vaš posel, pa naj bo to oblika, nagovor v direktni komunikaciji z vašimi kupci, oglas za vaš izdelek ali to kako nastopite na sejmu, kjer ste želeli predstaviti svojo ponudbo.
Zgodba je odgovor na vprašanje, kako postaviti newsletter za vaše kupce, kaj naj vsebuje, kako usmeriti digitalno kampanjo, da producira rezultate, kako aktivirati vaše sledilce na socialnih omrežjih in kako naj se odzove osebje, ki se s kupci pogovarja in jim pomaga pri reševanju njihovih zadreg.
Vsakega kupca najprej pogledamo iz vidika njegove vsebine, potem jo skozi trženjske aktivnosti spravimo do trga. Digitalno, klasično, z oglasi, prek osebne komunikacije…
Rezultat? Integrirane marketinške kampanje in aktivnosti, ki podpirajo vaš produkt/brand in rezultirajo v prodajnih rezultatih.