ZGODBARNA

Kaj razumemo kot zgodbo? Zgodba je strategija, je identiteta vašega branda, je način komuniciranja in so kanali prek, katerih dostopate do svojega trga in kupcev. Zgodba je vsebina, ki poganja vaš posel, pa naj bo to oblika, nagovor v direktni komunikaciji z vašimi kupci, oglas za vaš izdelek ali to kako nastopite na sejmu, kjer ste želeli predstaviti svojo ponudbo.

Zgodba je odgovor na vprašanje, kako postaviti newsletter za vaše kupce, kaj naj vsebuje, kako usmeriti digitalno kampanjo, da producira rezultate, kako aktivirati vaše sledilce na socialnih omrežjih in kako naj se odzove osebje, ki se s kupci pogovarja in jim pomaga pri reševanju njihovih zadreg.

Vsakega kupca najprej pogledamo iz vidika njegove vsebine, potem jo skozi trženjske aktivnosti spravimo do trga. Digitalno, klasično, z oglasi, prek osebne komunikacije…

Rezultat? Integrirane marketinške kampanje in aktivnosti, ki podpirajo vaš produkt/brand in rezultirajo v prodajnih rezultatih.

MARKETINŠKOINTELIGENČNI SISTEMI

Integracija marketinga in prodaje je trend, ki v zadnjih letih definira razvoj podjetij v prihodnje. Sodoben tržnik je brezšivno povezan s prodajnimi aktivnostmi, kar ga sooča z novim izzivom. Kako poiskati nov trg. Kako ga oceniti in nasloviti, da bo lahko prodajni del počel tisto, v čemer res blesti. Prodajal.

Kdo so novi kupci, kje se nahajajo, kako se vedejo, kaj vpliva na njihovo nakupno vedenje? Vse to so vprašanja, ki jih s Prospectingom in B2B profiliranjem razrešujemo za naše naročnike. Naj bo to za pridobivanje novih poslovnih partnerjev, novih kupcev ali pa enostavno za kvalifikacijo leadov za obstoječ prodajni portfelj, kjer želite povečati prodajo z up-sellingom ali cross-sellingom.

Osebni stik s trgom, je v tem primeru ključnega pomena, saj le tako pridobimo zaupanje ciljnih oseb in z njimi vzpostavimo kakovosten poslovni odnos. Pri tem vključujemo ekipo MIC – Directa kontaktnega centra, ki je specializirana za tovrstno komunikacijo s trgom.

ZGODBARNA

Kaj razumemo kot zgodbo? Zgodba je strategija, je identiteta vašega branda, je način komuniciranja in so kanali prek, katerih dostopate do svojega trga in kupcev. Zgodba je vsebina, ki poganja vaš posel, pa naj bo to oblika, nagovor v direktni komunikaciji z vašimi kupci, oglas za vaš izdelek ali to kako nastopite na sejmu, kjer ste želeli predstaviti svojo ponudbo.

Zgodba je odgovor na vprašanje, kako postaviti newsletter za vaše kupce, kaj naj vsebuje, kako usmeriti digitalno kampanjo, da producira rezultate, kako aktivirati vaše sledilce na socialnih omrežjih in kako naj se odzove osebje, ki se s kupci pogovarja in jim pomaga pri reševanju njihovih zadreg.

Vsakega kupca najprej pogledamo iz vidika njegove vsebine, potem jo skozi trženjske aktivnosti spravimo do trga. Digitalno, klasično, z oglasi, prek osebne komunikacije…

Rezultat? Integrirane marketinške kampanje in aktivnosti, ki podpirajo vaš produkt/brand in rezultirajo v prodajnih rezultatih.

MARKETINŠKO INTELIGENČNI SISTEMI

Integracija marketinga in prodaje je trend, ki v zadnjih letih definira razvoj podjetij v prihodnje. Sodoben tržnik je brezšivno povezan s prodajnimi aktivnostmi, kar ga sooča z novim izzivom. Kako poiskati nov trg. Kako ga oceniti in nasloviti, da bo lahko prodajni del počel tisto, v čemer res blesti. Prodajal.

Kdo so novi kupci, kje se nahajajo, kako se vedejo, kaj vpliva na njihovo nakupno vedenje? Vse to so vprašanja, ki jih s Prospectingom in B2B profiliranjem razrešujemo za naše naročnike. Naj bo to za pridobivanje novih poslovnih partnerjev, novih kupcev ali pa enostavno za kvalifikacijo leadov za obstoječ prodajni portfelj, kjer želite povečati prodajo z up-sellingom ali cross-sellingom.

Osebni stik s trgom, je v tem primeru ključnega pomena, saj le tako pridobimo zaupanje ciljnih oseb in z njimi vzpostavimo kakovosten poslovni odnos. Pri tem vključujemo ekipo MIC – Directa kontaktnega centra, ki je specializirana za tovrstno komunikacijo s trgom.

MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA

Kompleksnost vedenja kupcev se konstantno povečuje. Naše iskanje informacij o nekem izdelku je postalo težko sledljivo, obenem pa tudi težko merljivo, vsaj s konvencionalnimi metodami merjenja učinkovitosti naših aktivnosti. Poleg tega nas razen preference glede določenega produkta v resnici povezuje vedno manj stvari. Vedno bolj pa postajajo pomembni naši interesi, naša stališča, nakupno vedenje in naša potreba po individualizirani izkušnji. In prav to je tisto, kar kupec kupuje. Izkušnjo, ne produkta.

V takšnem okolju smo se usmerili v razvoj komunikacije z uporabo Marketinške avtomatizacije, ki nam omogoča, da kupcem nudimo tisto, kar iščejo, takrat ko to iščejo, jim olajšamo pot do nakupa, obenem pa jih podpremo z informacijami in vsebinami, ki gradijo njihovo izkušnjo z nami kot podjetjem in samim produktom ali storitvijo.

Brez učinkovitega merjenja ne gre. Kako dobro deluje lijačenje naših kupcev, kako dobro je zasnovana naša pot kupca (customer journey), katere so tiste poti, ki delujejo dobro in katere so tiste, ki jih je potrebno opustiti.

MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA

Lorem ipsum dolor sit amet, an qui aperiri accusata, ignota facete placerat ei vis. Pro ne scripta sententiae. Nam nemore possim te, iisque pertinacia an pro. Duo eu porro volutpat pericula. Aliquip singulis vel ne, mea quas antiopam platonem te, in natum iracundia persequeris mel.

Vim ei iusto salutatus, id illum tincidunt eos. Ius et brute porro liberavisse. Et quas legere cum. Soluta laoreet voluptaria id nec. Eu eam alia definiebas. Ne sea officiis reformidans, duo ea regione intellegat, cum ut vide malorum oportere.